Referenties

"Ross Heemskerk behoort met de Kitchen of Heemskerk tot de top van het catering gilde in ons land. Zijn kennis, toewijding en inspiratie maken van hem en zijn bedrijf een unieke persoonlijkheid. Daarom raad ik een ieder aan om hem in te schakelen voor een geslaagde culinaire happening."

Ralph van Hessen

Ceo Winkelman van Hessen

“Wanneer wij een doordeweekse avondwedstrijd spelen, worden de maaltijden sinds jaar en dag verzorgd door Kitchen of Heemskerk. Op zo’n lange werkdag zijn de werknemers nog weleens door het stadion verspreid, maar zodra het eten op tafel verschijnt, wordt er binnen no time een lange rij gevormd om op te scheppen, waarna iedereen nog minstens één of twee keer terugkeert om het bord nogmaals te vullen en weer te legen.”

Sparta Rotterdam

"Onze huiscateraar waar wij zeer tevreden over zijn!"

HOCKEYCLUB ROTTERDAM

"Ross is bij ons begonnen met Kitchen of Heemskerk en faciliteert nog steeds de grote catering partijen bij ons! Al 7 jaar lang een fijne samenwerking."

R.c & v.v. V.O.C.

Overige tevreden klanten: